"ååh dom har inte den sorten jag gillar.."

Detta är de orden min kära lillebror yttrade när jag tog med honom till godiset för lördagsshopping...varför detta står för dagens wtf-moment ser ni på bilden nedan! Haha för skön alltså.
 
En sisådär tio minuter efter att jag kommit hem från jobbet ringde björnen och sa att han "var påväg" stressad och irriterad över att min egna vilja inte längre existerar slängde jag mig i duschen och gjorde mig klar på tio minuter!
Vi åkte bort och hämtade Amanda och Jakob, asen som var skyldiga till detta!
Vi for mot vassbacken, inte varit där sen jag var fjorton eller något? MEN! Blev en riktigt rolig runda minigolf och sedan käk i skövde! Så trots att jag fick stressa häcken av mig vart detta en perfekt lördag när jag jobbar! Lagom ansträngande.
 
Hade blivit utelåst när jag kom hem, så åkte med in till stan igen och mötte upp mammi och dem, damnit
 
Ja ne, ska nog återskapa ett perfekt liv i sims ikväll tror jag! Hehe
Se på jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren och sen sova!
 
Inte den sorten han gillar? vad finns det mer för sorter!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0