Your voice it chased away all the sanity in me

Ja..vad säger man people, livet levererar!

Nya mobilen går som den ska och jag är svinigt nöjd, lätt värt att vara lite fattigare i månaden! Min käre storebror är även idag på ullared och fixar billigt skal + skydd till mig, puss på dig min lille mäskdunk!

Var i våmb i onsdags kväll med lisa, runt klockan elva gick vi ner mot stan, tog en korv på statoil och gick hem och la oss och kolla på skönheten & odjuret, party animals, jo men visst!

Igår var det krogens tider, säger bara H to the erregud! var kul till en början, kunde kanske slutat något bättre om vi säger så! Tur att jag är klyftig och vet mina rättigheter i alla fall, felt gooood!


Vaknade upp hos linn, hämtade mina grejer hos lisa, drog en pizza med mamma och anders och patrik framför svensson svensson, fukk ye.

Blir nog ryggläge på soffan med film efter film idag, och vatten. En jävla massa vatten!


Possiii! Amanda, ska försöka skriva mer meningslös skit så du har något att göra om dagarna när du inte umgås med mig, love bear <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

fan vad bra!!!!!!

Tack <3333

2012-04-06 @ 20:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0