We're higher than a motherf-ck-r

Idag har varit en produktiv dag, kors i taket.

Skola - ungdomsmottagningen - umgänge - arbete
Bra dag.

Skolan kunde kvittat som vanligt. Fick en ny tid hos barnmorskan den 2e maj då P-staven ska in! Heftigt.
Tog en promenad med Lisa och Brännis, samt bajsHenning aka brännis hund! Söt.
Avslutade dagen med lite hederligt arbete. Kändes mest tungt, dåligt och jobbigt idag, även fast det var en liten komplikation som jag inte hade kunnat veta om för fem spänn så känner man sig alltid lika dum! Menmen, bättre lycka nästa gång!

I morgon är den den gyllene veckodagen - fredag.
exakt fem i ett ska jag kasta av mig skorna och köra en liten glädjedans tror jag. Eller så behåller jag dem på, det beror på.
Ska shoppa loss lite på stan och köpa ett fritidskort efter skolan i alla fall, så långt har jag planerat.

Resten av helgen blir en enda stor fest tror jag, åh så skoj.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0