Told myself that you were right for me but felt so lonely in your company, but that was love and it's an ache I still remember

Älskar ni inte också dom där dagarna då ni känner sådär, "kan jag inte bara få ligga kvar i sängen idag?" och du kan svara dig själv så vänligt "Jo, gör det." Mums.
Påskafton idag då, var det inte julafton nyss?
Ysch, idag är jag lite ledsen känns det som. Kan även vara att jag är hungrig. Men jag vet inte. Roligt känns det inte i alla fall!

Kanske skulle hoppa in i duschen en snabbsväng innan maten, mhmm.
Kanske även skulle ta mina vinflaskor och ta mig ut till adam till kvällen eftersom det är dit alla andra ska, men vi får väl se vad påskharen tycker om det!
Hej!




Now and then I think of all the times you screwed me over
But had me believing it was always something that I'd done
And I don't wanna live that way
Reading into every word you say
You said that you could let it go
And I wouldn't catch you hung up on somebody that you used to know...


Kommentarer
Postat av: Amanda

kom till adam och glöm alla sorger

puss!

2012-04-07 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0