Tja fan

Le jobb gick la fint ! Det ska vi nog orka med i sommar! och innan sommaren. hihi.

Mötte än en gång upp lisa på stan, jävla stalker är hon...Hähähä
Hon bjöd på deluxemåltid a la spagetti unt schoritzo..sho..korven man inte kan stava till!
Sen drog vi ströget till bababaaa skara. The hell hände där? Chilla base med vår gamle kompanjon Tuttis och även tomtarna polak palle och john, hockey är inte min grej.

Är svintaggad på resten av veckan nu, åååh massa kalas!!
I morgon ska jag in till stan och träffa amanda har jag bestämt, sen ska jag köpa ny mobil med plastpappi!
får även övningsköra nu, så det ska jag göra någon dag. Som en chef.

Ah ne, lillebrodern har krypit ner i min säng och snott mitt duntäcke, så vi ska kolla på smurfarna! Mys.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0