Tell me please, is this worth it, I deserve it

sjukt lång arbetsdag, men gick fortare än jag hade räknat med, flöt på hyfsat bra liksom. Skönt.
Känns fortfarande lite skumt, men det löser sig.

Har legat halvdöd på soffan med mormor sen jag kom hem runt klockan sex, blöööh orkar inget.
Har lyckats duscha i alla fall, för min egen skull. Känns som jag har den ena gottigheten efter den andra i håret och över hela mig typ, mums.

Sitter i handduk och väntar på Emma, kanske borde börja klä på mig. Vi ska väl åka iväg mot klaras byggnad inom en snar framtid! Blir lite chill'n grill för vår del, och ganska tidig hemgång skulle jag chansa på, denna kroppen behöver vila!

Happ ne, ha en bra lördagkväll people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0