Ta honom i gränden på vägen hem, hela världen vet att hans sista chans är bränd

Alldeles för lång skoldag genomliden, fick 5p på matteprovet, great game anna, bra jobbat! Haha dö.

Åt blodpudding hos Lisa ..och tyckte om det.. - kanske också har kommit med åldern, jag är så himla vuxen nu förstår ni.

Köpte skor - åkte hem.
I morgon är det fredag, hade jag sett fram emot om det inte var för att vi ska ha den djävulska volleybolldagen i morgon, usch. Slutar visserligen tolv så får väl tänka på det!

Till kvällen blir det bio och käk med Amanda och Lisen, en liten myskväll med fina flickorna!
Lördag ska jag jobba 7-16:30, riktig killerdag, och sen ska jag ut till den där fina tösen klara.
Är väl så helgen kommer se ut, blir säkert bra!

Nu ska jag göra det enda jag är bra på: äta sen sova.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0