So put your hands up to the sky, I wanna see you wave them high

Jag tycker så väldigt mycket om när det går bra för mig! Tack tack ni övre makter som tycker att det är på tiden för mig att det rullar på för en gångs skull! Det var snällt av er.

Börjar jobba tidigare än jag tänkt mig, klockan är ställd på 05:15 i morgon! Fint som snus.

Har fått ett galet craving efter avokado det sista, aldrig gillat det i hela mitt liv? OMG ME SO PREGNANT!!!
"Ne bah skoooja!"  jag börjar bli gammal bara tror jag, man lär sig att gilla nyttigheter på ålderns höst förstår ni.
Och vilken förbannad tur att jag köpte två i lördags då, en åt jag till lunch omnomonomnom, den andra får följa med mig till jobbet i morgon tror jag!........jag vet inte varför jag skriver om hur jag skall gå till väga med min avokado, cheeses, detta har gått för långt.

Film och sova, god natt på er gulletussar!

Hur gott ser det inte ut då eller?! holy grandmother of god! som vi säger här i amerikat...och i ulvåker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0