Skönheten och odjuret

oooojooooooj har jag mycket att komma med nu eller vad?! Gal1.
Håll i dig amanda, detta blir långt!!

Var käre lille williams 18 års fest i böja i fredags, jag tycker verkligen inte om att vistas bland svinpackade människor när jag själv så redigt går runt med en colaflaska hela kvällen! Rullade hem ganska tidigt för att gladeligen ta emot sömnens fantastiska magi. Men icke! Då ringer jättebebisen och gör bort sig totalt istället och förstör all ro jag hade i kroppen, idiot. Nu borde budskapet gått fram i alla fall, hoppas jag! Blir så trött.

Igår vaknade jag i alla fall upp av att lisa gosa in sitt huvud i min ryggrad, haha störd..
Efter en hel dag av wordfeud och en skogspromenad vart det dags för lite arbete! Gick helt själv för första gången och det gick jättebra, okej lite virrigt men bra gick det fan! Blev sedan upplockad av min nya deltidssambo i en bil som utstrålade party lång väg!
Sen blev det en helt makalöst bra afton med våra härliga militärer med gnälldialekterna, mysipysipös! Förfest, husaren, efterfest! Ett ord: weeeihoooo!!

Idag har hela gänget legat på soffan som döda sillar och kollat in den ena filmen efter den andra, avslutade vår vistelse ihop med ett besök på kebabhouse! Kött.

Sen förgyllde jag min tillvaro med lite hederligt kvällsarbete, haha fyfan säger jag bara. Att jobba när man helst av allt bara vill dö i ett mörkt rum är inte o leka med!

Nu är det skönheten och odjuret som gäller, skola i morgon, ja ne men, va fint!
HEj!

Kommentarer
Postat av: Amanda

oohh, nu är jag nöjd! Rena novellen ju.

Grattis till att ni kom hem tidigt, att ni hade en jävligt bra natt, och att det gick kanon på jobbet. Stolt över min pingla!

2012-04-16 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0