Op, op, op dominerar! o a oare, vi är op roare! osv osv osv

Har till de flestas förvåning varit en ganska rolig dag. Berodde kanske helt på vilket lag man hade hamnat i men vårat lilla summer team hade skön stämning genom alla matcher och tog hem 2 av 3 vinster ! eller 2 av 4 blir det väl.
Hur som haver, fin dag, sköna människor, sommarshort.
Enda nackdelen var att det höll på till klockan ett. Fem timmar av sport var lite för mycket för min smak!

Jag och dvärgen gick och sola efteråt, kom ut som en kokt kräfta. Men nu har det lagt sig lite som tur är, får väl se om det blossar upp till kvällen haha.

Ska dra iväg till bussen om en timme ungefär, då amanda övergett skeppet blir det bara jag och Lisa som ska på bio, men det går ju fint det också! Sen ska jag hem och sova. Sova som en chef. Massa jobb i morgon.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0