Jag hatar att det är så underbart och jag hatar att det är så jävla vackert


Sitter än en gång och lyssnar på lillasyster och känner mig stencool.
Det dog lite när jag skrev stencool, aight?

Vet inte riktigt om jag tycker det här med håltimma är en bra uppfinning alla gånger, men om den spenderas på china town med Lisa och Amanda så är den väl helt okej! Vårrullar, mhmmmmm

vet inte riktigt om jag tycker det har varit någon särskilt givande skoldag idag, mest bara glad över att veckan snart är slut! Går inte ens hela dagen i morgon, gottiiii. Fått ledigt för att gå på basutbildningen...3 timmar...suck..fast får ju betalt så hähähä

Tänkte gå ut och gå en sväng, sen börja det regna igen..why???

Ska hitta på något spännande att göra nu tills klockan blir så pass mycket att det är acceptabelt att gå och lägga sig, Byes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0