I look at you with such disdain

Är ju lite vår ute idag, det gillar vi.
Eller vi och vi, nog för att jag har lite kluven personlighet men sist jag kolla var vi : Jag!

Sitter ensam i cafeterian och känner mig som ett offer, är ett par grabbar som spelar biljard här också, och cafétanterna jobbar på så helt ensam är jag väl inte, men ändå.

Har varit en...inte så givande skoldag, standard?
Slutade för nästan en timma sen, så vad gör jag då kvar här? - Väntar på byfånen Lisa såklart! Får se vad vi hittar på för kul, en promenad står nog på schemat i alla fall, så hurtiga!
För den som vill veta har jag gått med strömmen och fixat instagram OCH jag fattar inget hehehehe

Nä men ...är det helg snart eller?  Långledigt och grejer ju!
Hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0