Det är höstkallt på balkongen och jag längtar till något annat än det här

En kalasbra helg önskades och en kalasbra helg blev det!

Tog en shoppingrunda på 4 timmar i fredags, väldigt mycket fattigare är jag nu, men bra kändes det haha

Lördagen har väl varit hela helgens höjdpunkt, som vi laddat för i en vecka!
Började dagen med en redig frukost hemma hos mig i besök av Lisa och fisfidde aka hennes lille pälsboll till hund, tog sedan en liten biltripp ut på vishan och plockade upp dvärgen amanda!
Tog en fika på torget i vårsolen, mums
för att sedan börja tagga inför en galet bra kväll! - Förfest i falköping och sedan utgång på husaren i skövde, great!
Kvällen leverara. Tacktack.
Idag har varit en riktig skitmåndag, usch.
Har tappat bort mitt skolkort så fick sitta och uggla på rese i en och en halv timme tills fritidskortet börja gälla.
Trött, grinig och hungrig, ingen bra combo.
Blev inte bättre av att regnet bara öste ner så fort jag satte foten i ulvåker, blä.

Har spenderat resten av dagen iförd pyjamas, under en filt framför ett par filmer, väldigt produktivt.
Har matteprov i morgon som jag borde plugga till men vet ni vad? FUKK DAT.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0