Att köpa, eller att inte köpa en mobil, det är frågan

Ah ne okej jag har bestämt mig för att köpa le mobile, men frågan är om det är värt att lägga pengarna på en samsung galaxy s2 ... Den verkar ju bra och alla som har den (som jag känner) säger att den är bra sååå det borde den vara. Sen det här med att lägga 250 kr i månaden på mobilen känns mindre skojigt fast jag kommer ju då fortfarande ha minst 800 att leva på + lite ströpengar om jag får jobba saatteeeh...jo det skulle jag nog kunna med.

MEN då kommer nästa fråga...svart eller vit?!
Svart känns så tråkigt mainstream, men vitt kommer jag säkert tröttna på...fast då skulle jag ju bara kunna köpa ett skal..tiep..hmmmmmmhmhmhmmhmhmmhm





Vi får se !

Först ska jag in till stan och spendera lite tid med min lilla böna Amanda!
Hare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du bloggar dåligt. Mera.

MERA!!!!!

2012-04-05 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0