And if you do me right, I'm gonna do right by you

Mjaaaa...gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig kanske! Något bättre än jag tänkt mig!
Väl hos lila började vi räkna lite på't och kom fram till att det nog fick bli en utgång efter adams partaj, är ju bara påsk en gång om året!

Hade det i alla fall jättetrevligt @Adams place, många bra människor! Var även en riktigt bra utekväll, hyfsat mycket folk, många gamla bekanta ansikten som jag nu visserligen bara vill glömma MEN ah ne, det var lyckat!
Jag och Lisa var väl hemma runt halv fyra och var snabba med att värma vårrular och starta skönheten och odjuret!
Vaknade runt klockan sju bredvid hennes hund på sovrumsgolvet, inte särskilt konstigt att jag har ont i ryggen idag kanske.

Idag har vi spenderat hela dagen framför tvn, med ett avbrott för att gå tilll donken samt willys, fan så produktivt!
Påsklunchat och sådär! Gotti.

Sådärja, nu har ni inte missat lika mycket i min spännande, händelserika värld, känns väl bra va?
Nu ska jag kolla på ett par filmer o sova!

Hang with me
Just don't fall recklessly, headlessly in love with me
Cause its gonna be all heartbreak, blissfully painful and insanity
if we agree
you can hang with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0