You’re just a heartache baby,

Hade en helmysig afton med Linn, Lisa och Amanda igår. Vid fem-sex droppade dom in hemma hos mig en efter två!
Tjötade lite innan vi satte igång med att laga ihop lite pitabröd! Mat följt av många skratt till mina cabaré-filmer gjorde kvällen alldeles lagom vild och vågad. Var vad jag behövde tror jag! Får vi verkligen göra om!

Nu ligger jag helt utslagen i linns säng och samlar ork till att göra mig i ordning, somnade med datorn i ansiktet halv sex i morse. FUCK YEAH.
Sista helgen innan praktiken börjar nu, känns la sådär, sista lediga helgen..sen är det sena kvällar med gamlingarna som gäller, skönt! Inte.

Nu kommer snart Hedda-pedda hit också, skall bli en trevlig och förhoppningsvis lugn kväll idag igen, en chill-helg med andra ord!

HEJHEJHEJHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0