Why wait on Friday lights, Inside I'm out every night

Spenderade gårdagen med Linn och Lisa! Vi tog bussen till mariestad för lite festligheter på statt! Var väl ingen jättehöjdare direkt, men blir inte roligare än vad man gör det! Träffade mycket nytt folk, och det är ju alltid kul!
Sen lyckades vi ju även smita förbi vakten ner i källaren, till baren så vi satt där och kände oss häftiga ett tag!

Nu sitter jag och väntar på att mina låtar ska bli klara, sen ska jag ta en promenad innan jag drar till jobbet!
Jobba kvällen idag, mys.
Min handledare satt och berättade massa fina historier om att folk hör och ser saker där om kvällarna och nätterna.."hoppas verkligen du får vara med om något sådant!"
Jaaa...hoppas..
"Jag går aldrig upp på tredje våningen när det blivit mörkt!"
Jag har mitt skåp där..
Haha nej, nu ska jag röra på mig, KthankxBaiii!

Fräsch chey!
I'm in my world
In my own world again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0