Var god och fyll i meningen: Jag är svag för...choklaaaad

Gick upp en timme tidigare för att jag gjorde bedömningen att det var för kallt att åka moppe till den sena bussen.
Var i skolan halv nio.
Första lektionen skulle börja halv tio. Inställd.
Nästa lektion efter det skulle börja tio i elva. Inställd.
Med andra ord, inga lektioner, i skolan i onödan.
Glad Anna.
.
Tog en snabb runda på stan med Amanda istället, hittade lite grejer till våra halloweendräkter! På fredag schmälller det! Blir nog kul!
.
Nu sitter jag här och glor, i väntan på mat och en storasyster som kommer hem ifrån göteborg!
Vet inte vad som är mest efterlängtat just nu, sofia eller bacon och spenatpajen som står i ugnen och luktar förjävla gott...
.
ah neh, Hejhejhejhejhej
-
ta mitt hjärta, ta min kropp
jag ger dig allt om jag kan få
kärleken i dina ögon blå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0