Sunday, Bloody Sunday


Spenderade ett par timmar ihop med Nyström igår.
Vi konstaterade att jag suger på fotbollsspel, jag förlorade trots att:
* jag fuskade
* spelade mot mig själv
* nyström gick in för att låta mig vinna..
How the hell?
Sen åt naturligtvis, vad annars? Och kollade lite film osv osv osv!
Åkte tillbaka in till stan vid halv två på natta, för att slagga hos Linn!
Blev en trevlig kväll trots omständigheterna och trots att det inte var vad jag hade planerat, arghhhh!

Har idag legat framför tvn och stört mig på Jocke som har stört mig med allt ifrån att peta mig i öronen med sina äckliga fötter till att psyka mig med en jäkla nallebjörn!

Ska gå en sjujäkla lång promenad nu tänkte jag, det behövs! Sen ska jag väl återgå till tvn ♥
I morgon börjar en ny helvetesvecka med en massa inlämningar att ta tag i, skönt.

Hejhejhejhejhejhej

-


Kommentarer
Postat av: Alex

Kass

2011-10-19 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0