Och vi dricker för kärlekens skull

Hade en kanonkväll igår!
Vid halv tio anlände vi till en liten bygdegård mitt ute i ingenstans, i full utklädnad förstås! Hoppas väl på lite bilder där ifrån sen!
-
Var verkligen en riktigt rolig fest, inte haft så kul på länge! och ingen drama! DET gillar vi!
Nu har jag tryckt i mig massa frukost för att motbevisa mammas teori om att jag mår skit...nu gör jag det!
Taggar två timmars bilresa till mormor nu, fuck yeah!
.
Får se vad kvällen bjuder på, kanske blir mer av det goda! vart eller hur vet jag inte än men nått ska jag nog hitta på, känner verkligen inte för att sitta hemma, Ja då va man mé igen!
.
Bilden säger allt, last night rocked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0