Laying down a law that I live by

Relativt bra dag i skolan skulle jag säga, HLR-utbildning är ju ganska rockigt!
Genomled en feting-håltimma med Amanda och Bella innan vi tog oss igenom sista lektionen med filmtittande, helt okej!

Efter skolan ärvde jag lite kläder ur Lisas makalöst stora garderob, ett bar koftor och en skjorta rikare, fint!
Hon skjutsade sedan mig och Amanda till Maxi, duktig övningskörare!

Jag köpte mig en vinterjacka som ser förvånansvärt bra ut för att vara en vinterjacka! Fulaste plagget jag vet. Usch.
Men fullt nödvändigt nu!
Har tappat bort min halsduk hos amanda..

Tog mig en lååång promenad när jag kom hem, 1 timme och 45 minuter för att vara exakt, bra jobbat anna, tack.
Nu ska jag göra mannagrynsgröt och mösa ner mig i soffan bredvid mamma igen, där trivs jag förjäkla bra måste jag säga.

Hejhejhejehj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0