Hello to high and dry

Var i skara med Linn och Amanda och träffade lite folk! Var en..spännande afton? Inte jätteroande men definitivt..något!

Somnade runt 1-2 inatt, blev väckt av att stolpskottet jag delar säng med fick för sig att starta c/o segermyhr klockan sju på morgonen...SJU!??!!
Kunde inte somna om efter det heller, så blev filmtittande fram till nio, innan vi fick två busungar på oss! Söta.
Drog mig tillbaka till skövde lagom motvilligt vid tolv och träffade linn nån timme innan jag åkte hem.

Sov mig igenom Elins 20-års kalas, hann käka en bulle innan jag crasha på soffan..missade tårtan och allt..

Har suttit här och smygit med Elin och lite cider en stund, i väntan på kinamat!
Men nu verkar det äntligen som att det rör sig på utetrappen vilket betyder: MAT!♥

Ha det fint, hejhejhejhejhej

Kommentarer
Postat av: EMMA K

du kan va snygg

2011-10-10 @ 13:23:22 // URL: http://emmasmagiskavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0