Det regnar köttbullar

Tycker det här med att ställa om klockan är ett dumt påhitt, blir alltid lika förvirrad!
I morse hade jag ställt om en klocka, en annan hade ställt om sig själv, och en har jag ingen aning om vad den gick efter, sen ställde jag om den andra klockan som tydligen redan var omställd..ah ni fattar grejen? SJUKASTE.
-
Gick en sväng och mötte hedvig förut, vi gick tillbaka hem till mig och slängde ihop en kycklingsallad för att sedan jäsa framför tvn ett par timmar, kanonbra söndag !
-
Ligger och kollar på "det regnar köttbullar" för tredje gången idag, känns lagom tragiskt.
Börjar bli hungrig igen, himla tur att jag gjorde sallad för ett helt kompani förut!
-
Happhapphepphepp, ska väl sleva upp en skål och sedan fortsätta med att inte göra något!
Börjar bli taggad inför morgondagen också, halloweenparty nummer två står på listan!
-
Hejhejhejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0