Vi är som personifierade nittiotal

Måndagar brukar vara värdelösa men tror den här är den värsta jag upplevt sen fjärde klass eller nått.
Usch.

Började dagen med att starta en värdelös dator som hade bestämt sig för att äta upp vartenda litet dokument på min dator. De enda två lektionerna jag hade idag bestod av redovisningar..som jag hade på datorn..i dokument. Yes, fuck my monday. Som plus i kanten på denna fantastiska dag glömde jag skåpsnycklarna OCH jag hade håltimma. Mums.

Träffade systeryster på stan en sväng då och kollade lite julklappar!
Resten av dagen har inte varit mycket bättre. Lite febervarm och illamående, det är min dag idag. Verkligen.

-

 

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?



Lars Winnerbäck - Tvivel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0