Pinch me I'm dreaming in my mind I'm speed walking and my lips keep on moving but I'm not barely sayin nothing

Sitter i biblioteket med Amanda och Emma och jobbar på våra svenska-tal, jag blev ju klar igår då men..hähähä
Redovisning om fem minuter, får se hur det här går! om jag nu ens får redovisa idag, kan lika gärna bli i morgon.
-
Frågan är om jag håller mig vaken genom hela svenska-lektionen, helt slut efter idrotten, fys är inte min grej alltså,
springa 20 sekunder, vila tio sekunder, övning 20 sekunder, vila 10 sekunder, springa 20 sekunder, vila 10 sekunder, osv osv osv i en halvtimme, fy.fan.
Orkar knappt ta mig fram genom korridorerna.
Skippade lunchen också för att hinna öva en sista gång, dåligt val!
Men slutar ett, så jobbigt schema så!
-
Fredag i morgon, gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0