Cause baby I tell ya, My heart is freaking out when I held ya

Trolltider igår. Träffade Justin Bieber och Emil i Lönneberga, ena medlemen i LMFAO och även Frodo. Diskuterade livet med nått emo och blev lite inspirerad av 80-talet.
Halloweenfest nr. 3 med andra ord.
Helgen är över, skadevi cup är över, lovet är över..No more handboll och no more sova! Härligt!
Så..varför ska jag gå ur sängen i morgon?
(Handbollen kvittar väl precis, men jag tycker ganska bra om att sova. Faktiskt.)

Trodde jag skulle ha svenska-talet klart tills i morgon, insåg till min förtjusning att jag har till torsdag på mig. Glad tjej.
Trollet.
Jag hade en svans också..den syns inte. Men den hade ett eget liv och jag tror jag ska använda den oftare. Eller inte. Vi får se!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0