I'm stuck in hell and I wanna go home

Änligen är den här äckliga helgen över! Fyfaaaaan vad seg jag är. Usch!
Känns att vi tappat en timme också, sabla sommartid.

Käkade med Amanda på stan efter jobbet, myyys. Inte träffat bruden på en vecka så det var redigt uppskattat!
Sprang sedan på Hedda så spenderade lite kvalitétstid med henne på rese, häftigt resehäng allså! Galet vad häftiga vi är.

Väl hemma har jag ätit vofflor och sovit, kommer bli smällfet när praktiken är slut haha, är för trött för att göra annat än käka känns det som! Men i morgon är jag ledig, äre inte sju mete snö ska jag lätt ta en löprunda!

Men ja, nu snöar det ju..jävla skit.
Känner att det är lika bra att jag gräver ner mig i sängen igen, inget annat för mig än gnälla ändå!

Heeeeej!

Man I'm dead
I guess there's no use
I'm screwing up every little thing I ever try to do
I'm born to lose

(Jag sitter och lyssnar på Simple plan, får nostalgi-trippar till sexan och känner mig sjukt häftig! )


Kommentarer
Postat av: Anonym

iiiiiiiihhhh oslagbara

2011-03-27 @ 20:56:26 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: amanda a.

du är bra mysig du! Göteborgstrippen, när??? Pengarna rullar ju in snartsnartsnart!:D

2011-03-28 @ 09:28:46 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0