Sjuuuuuukt lame helg

Uttråkad, ät mig.
Drog till Elin igår, brun och snygger va hon! Vill också till solen nu, aaaaaah.
Blev inget på kvällen, så degade i lägenheten och kolla film istället! Bjöds på mat av Hells-Kitchen "som även bäddar ut bäddsoffor!" aka Calle, dom är söta ihop de där två!

Blir inget idag heller så får väl spendera ett par timmar ihop med mor och resten...paaaardey!
Blir nog sängen tidigt idag, börjar känna mig lite halvslö, sådär sjuklig. Skulle ju vara toppen om jag blev sjuk nu innan praktiken! Inte. Känns som att de kommande två veckorna är värdefulla,hähä.

Tog mig en promenad på en och en halv timme i solen förut. Det var greeeeejt! 20 minuter löpning ingick, skönt att starta upp lite smått!

Nä, nu ska jag ner och kräva föda! Tänker inte vänta till den där jäkla melodifestivalen börjar! Då måste jag ju kolla på skiten..

Hej!

And every time you see me
You always be on me
But as soon as I reject you
You go runnin' to Mommy
If we was arch-rivals
I'd win the fight
Think you so bad, but boy
I'm your kryptonite

^Epic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0