Och vilka tankar skulle hålla mig vaken om natten, inga tankar kan få mig att glömma.

Så snälla ta den sista lotten,
jag gör ju så gott jag kan.
Och det ligger tusen hjärtan i potten,
för det var så längesen nån' vann.
Winnerbäck-lotteri

Vill ha sommar.

Så sjukt seg i både huvud och kropp, funderar på att göra omvänd tonårsrevolt och gå och lägga mig. Har redan sovit ett par timmar på soffan men är utmattad ändå! Som min käre mor hade sagt:
- Det är hormoner!
Tvivlar dock på att det är hormoner som har sabbat min dygnsrytm, detta är nog ganska självförvållat!

hmmm nä! Ska nog trycka i mig en macka och sen lägga mig och läsa ett par sidor i sv/eng-böckerna, känns som jag sagt det ett par gånger utan framgång!

I morgon ska jag och frugan biffa lite på gymmet och sen sola, "guuuuud vilka fjortisar ni är", jag vet tihi, vi är söta tiiep.

Nä, god natt!

Kommentarer
Postat av: amanda a.

hormoner? Man blir trött om man blir väckt av en idiot fem på morgonen efter 20 minuters sömn :)

2011-03-02 @ 19:43:49 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0