Kändes som sommar

Tog en impulsiv tripp till Göteborg igår med min vän Kledvig och övernattade där tills idag!
Hade en rockig kväll med god mat, bra musik och härliga samtal!
Idag har vi lallat runt på stan i det fina vädret och bara haft det bra helt enkelt! Dock jävligt blåsigt, det gillas inte.

I morgon är det jobb som gäller igen, den här praktiken är inte lika rolig när den äter upp mina helger..
15:30-22:00 känns inte så party en fredag. Ännu mindre party är det att börja 07:30 på lördagen sen, tur att systra mi bor i huset intill arbetsplatsen, annars hade jag avlidit!

Somnade lite på soffan, så nu ska jag förflytta mig till sängen och avnjuta lite skön sömn!
God Natt



Kommentarer
Postat av: amanda a.

jag har inte glömt din blogg, jag har bara inte orkat sitta vid datorn... Praktik = slitsamt :(

2011-03-26 @ 20:25:21 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0