Just kiss me baby and tell me twice, that you're the one for me

Hade en hemsk skoldag, pms-anna.
Tog den där jäkla tuberkulossprutan också, ont.
Ett under att frugan inte dratt till mig en enda gång!

Vi drog oss ner på stan och tog en fika innan hon åkte hem, hade säkert vait jättemysigt om jag inte varit en kossa, hähä!

Sen vände humöret!
Mötte upp mamma för ett utvecklingssamtal med Eva, visade sig att jag ligger riktigt bra till!
Sen att två av mina i-val inte blir av tar jag med en klackspark! Finns ju så mycket andra intressanta kurser!
Efter deta givande samtal drog vi oss ner på stan en runda.
Mor köpte mig två par byxor och en tröja, handla jag lite smink också.
Shopping är en bra kur mot det mesta. Faktiskt.

Väl hemma har humöret bara blivt bättre och bättre, i morgon ska jag vara tok-glad hela dagen för att ta igen denna torsdag!

Nu ska jag fortsätta städa rummet, så mor min blir nöjd! Har redan plockat i ordning och dammat, bara dammsugning och svabbing kvar!

Peace!

Kommentarer
Postat av: amanda a.

det är ju tur att nån av oss tre nötter har något som liknar hjärnceller iallafall! Åter igen, grattis wonderchild!

2011-03-05 @ 12:52:25 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0