I don't know anything about you baby, but you're everything I'm dreaming of

Vilken. Jävla. Dag.

Inte varit helt hemsk visserligen! Lite seg kanske.

Fick tillbaka matteprovet, såg redigt bra ut! Nöjd.
Idrotten var magisk. Boxercise? Aldrig hört talas om förut, men det var rätt epic.
Stackars Mändi. Hon fick ta emot mina aggritioner.
Nu är det ju tur att jag är hyfsat klen när det gäller att slå med boxningshandskar.
Men ändå!

Direkt efter det, åkte jag hem och bytte innehåll i väskan, åkte tillbaka till stan och simmade 60 längder.
Är rätt slö i hela kroppen nu!
Men bra känns det!

Näää, nu ska jag läsa lite och vänta på Glee, efter det blir det sova!

Heeeejdå


Kommentarer
Postat av: amanda a.

"det är ernås anna, det är ernås!"

Sportanna har återvänt!

2011-03-02 @ 19:42:47 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0