Helgen i ord,

Har ju inga bilder, men hade jag haft det hade dom varit kanon!
(Fick en gammal digitalkamera av anders förut som han hitta i en låda någonstans, den äter tydligen batteri men vad spelar det för roll?)

Fredagen bestod av party med våran fantastiska klass! En klockren kväll från början till slut, någon liten incident som kunde kvittat men vad gör väl det om hundra år, Hey! Nä, den här klassen är något extra den, ser fram emot fler år med den!
Känns tråkigt att vara ifrån den 5 veckor, men föhoppningsvis träffar man några utav dom i alla fall!

I lördags, efter min, strålmans och Linns hälsosamma mcDonalds-frukost åkte jag hem, blev en bra lördag det med, även om jag hade förväntningar på äventyr! Farmor och farfar kom på besök en sväng, spelade tv-spel med Patrik över en timma, samma bana. Vi var i alla fall överens om att vi sög!

Nu ska jag snart åka till stan med mor, hämta nyckel hos elin och kolla vart min praktikplats ligger!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0