Gillar känslan när en kille går förbi och man kollar på sin kompis, och sen behövs det inte mer för att båda ska hänga med hakorna och vifta med händerna frenetiskt.

Seriöst något av det roligaste som finns.
Faktiskt.

Den tråkigaste skoldagen jag upplevt på länge.
Den sög.

Träffade Hedvig efter skolan. En massa minuter att dela tankar på. Blivit lite smartare.
Ganska mycket egentigen.
Tack för det!

Nu är jag hungrig, ganska mycket hungrig.
Jag gillar mat!
...Hejdå!

Du sålde din själ så inte känner du smärta
när jag tar mitt farväl
inget smärtar en hjärtlös man
säg vad en man utan hjärta inte kan

Kommentarer
Postat av: amanda a.

känns bra att du äntligen blivigt Buddah... upplyst!

2011-03-10 @ 20:38:16 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker hemskt massa bra om att spendera tid med dig. Vi är ganska bra trots allt!

btw, han var heeeeeet! (soooooftt)

2011-03-12 @ 19:07:36 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0