Dirty dirty dirty dirty dirty dirty sucka'

Detta känns som en galet värd dag.
Börja skolan halv tio, matteprov, håltimme från 11..sista lektionen börjar halv tre. Funderar på om jag ska åka tillbaka till skolan och vara en duktig chey, eller bara helt enkelt skita i det! Känns lockande men har inte direkt något annat för mig ändå!

Fått lite mer info om helgen, jag måste erkänna att min rädsla är väldigt utspädd med förväntingar och ah, extas!
haha, överlever vi lördagen kommer det vara ett minne för livet utan tvekan!

Börjar bli rätt taggad på klassfest också!

Fint väder, fina vänner, snart helg, aaaah.

Nä nu bestämde jag mig för att åka tillbaka till skolan om 40 minter eller så, tror bussen går då..strunt samma, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0