Dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas, varning för ras

Måndag.
Love it.
Aa fast..nä

Blev förflyttad på samhällen, känns som att någon snart borde inse att det inte är jag som är källan till snack-problemet då tjötet alltid fortsätter trots att jag sitter ensam längst fram i klassrummet! Hähä
Räddningsmedicin och medicinsk grundkurs gick fort som tur va. Engelskan och svenskan som blev en lång engelskalektion funkade den med, sov lite, läste lite, redovisa i grupp en aning, fina firren!
Lät mer positivt än jag väntat mig. Fint.

Redan sugen på helg, inte alls pepp på skola för tillfället! Praktiken är lockande på så vis, sen det där med att tvätta andras könsorgan får man väl försöka se förbi..hahahah aaaah OP.

Försökt plugga en del, somnade. Känner mig galet sleten, lite somnär farbror febern är i farten..hm.
Aja ska väl ta mitt skitzo-humör och suga i mig lite intressant fakta om universum och...döda djur..eller nått!

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0