Vi kommer o dö samtidigt du och jag

Pallrade mig iväg till stan igår, gick ingen buss från ulvåker, vet vad ni tänker "hur kunde deeeet hända!?" men det är faktiskt så. Utbudet av bussar ifrån ulvåker har gått från typ 10 st till..3 st..Insane.
Kom fram en äcklig gubbe till mig på rese, snacka om att vi träffats på nån porrlinje, folk stirrade lagom mycket när jag högt förklarade att jag inte alls stönar i telefon för mitt leverne. Budskapet gick inte fram ändå, han var fullt övertygad om att det var jag. Sen ställde han sig och skrek att jag var det vackraste i skövde och att han älska mig. Jag sänder en ooooond tanke till det grabbgänget som stod och skrattade åt mig, och en halvhjärtad fint tanke åt mannen som åtminstone gav mig en blick av medlidande och de upplyfta armana i en gest som menade att han inte visste hur kan skulle kunna hjälpa mig. Honom tyckte jag bättre om.  
Kom tillslut fram till skara i alla fall. Hälsade på hos våran sambo, kollade film och tältade och sådant.
Idag har vi slappat i solen och käkat glass. Min var äcklig, men det var en fin sommarstund i alla fall/care
.
Nu ska jag...försöka överleva i värmen. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0