Tonight, give me everything tonight, for all we know we might not get tomorrow

grab somebody sexy tell 'em hey, give me everything tonight

Anna är seg idag...igen! Sovit i princip hela dagen, känns oootroligt värt. Varit för varmt för något annat!
Min arm ser ut som ett slagfält då jag blev klämd i en bildörr igår. Det ser hardcore ut.
Känns dock inge vidare! Förlossning my ass, DET HÄR ÄR SMÄRTA! haha

Nu är det bara en dag kvar av ledigheten, har varit ett par mycket bra dagar! Fyfan vad bra jag är. Vi är. Alla är! TJOHO VAD BRAAAAA!

Nu ska jag smälla i mig chips och se en film, becaus I'm wööööööörth it.
Det säger dom i alla fall ALLTID när jag kollar på tv.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag slog mitt sovrekord. jag sov till 12.20. JAG ÄR KUNGLIG AND YOU ARE SO WÖÖÖRTH IT!

2011-06-05 @ 23:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0