Någon gång måste du bli själv

Som sagt väldigt hemkommen från en mysig helg i kära skalhamn!
Dagen innan och midsommar kunde väl kvittat egentligen, vädersmässigt då, annars var de dagarna också hyfsat mysiga sådär! Men igår och idag har jag varit in heaven så att säga, klarblå himmel, 20+, sol, bad, båttur mhmmm ♥


Igår flöta vi bara i solen hela dagen, med några avbrott för mat och bad! Blev lite fiske på kvällen i kylan!
Idag blev det mer sol och bad, men tog även en åktur med farfars båt i två timmar! Fick en saftig bränna vill jag lova, lite rödmosig sådär, mumma!
Dagens tips: Somna aldrig på fören på en båt, mitt ute på havet när det är sol. Aj aj.

Men nu är jag hemma och ser fram emot morgondagen då det förhoppningsvis blir lite sol och bad med frugan!
Men nu ska jag ta mig en nattamacka och sen sova, ha det fint!

Även de skönaste helger måste tydligen ha sina förbannade snesprång, kämpa på alla tänker på dig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0