Jag ska dansa fastän hjärtat brister, det går sönder i takt med basen i marken

Gå upp halv tio. Bror kommer klockan tio. Är i skolan strax innan elva. Får gå hem strax efter elva.
Fan va värt? Men gick bra på nationella i Matte A i alla fall!
hängde med ett par flickor på stan en stund, mötte sen upp Amandan och satt och titta när hon åt. 
Så söt med skagenröra i hela ansiktet! hahah!
Blev en film och fika med mamman och den äldre brodern när jag kom hem, senare drog vi in till stan och käka. Mhmmmm gossigt!

Jag har ont i armen och tänker lägga mig i min säng, starta min nya fläkt och lyssna på bra musik.
Så det så.
I morgon är vi lediga, men jag ska upp i ottan för att sedan dra mig vidare till norrmannens student! 
Dom växer upp så fort..har även varit i staden och fixat med lite studentmojs.
Jobbigaste ögonblicket var när jag skulle hämta band så det skulle bli norska flaggan...och kom tillbaka till kassan med fel färger..min mor var stolt över mig då!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0