I've sunk out at sea, crashed my car, gone insane and it felt so good, I want to do it again

Har idag genomlidit den sämsta avslutningen någonsin. Och vi har faktiskt vart med om en hel del avslutningar i våra liv! När vi kom fram till vad som skulle vara våra bord, fick vi med en gång höra att vi inte skulle få plats? Så jag och cirkus fem av mina kära klasskamrater fick fint gå och sätta oss vid ett eget litet mongobord precis vid ingången! Var jättemysigt..? Kunde inte hålla garvet tillbaka när årets talare gjorde entré och lät som en trasig mixer. Svar nej, det kan väl knappast hon hjälpa, MEN har dagen börjat dåligt och bara gått utför får man klaga på sånt!

Idag ska jag sitta hemma själv. Fyfan vad skönt! Jag ska laga i ordning mat som JAG gillar. Jag ska krypa upp i soffan med MITT täcke och kolla på en fars för att JAG tycker det är roligt! En mor till salu står på tv-menyn! Jag ska sitta där, i min pyjamas och skratta precis så högt som JAG vill och när JAG vill! Aaaah fyfan vad jag är taggad nu eller ! MIGMIGMIGMIGMIGMIGJAGJAGMIGSJÄLVOCHJAG!♥

happhapphepphepp, nu går jag in i MIGSJÄLV-sfären...<--heter det så?

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0