Andetagen, mina slöa nävar som har knutits, huvet viskar "idioter, idioter, idioter" alla viskar "idioter, idioter, idioter"

Vakna upp klockan tolv i ett tomt hus. Vart är alllaaaaaa?
Dom har förmodligen dragit in till stan..jaaaaag dåååååå?
Hur svårt kan det vara?
- Det är så här..
- Ska du åka med..?
- fint väder, du btw jag är ett a-hole men..
Se, vilket stolpskott som helst hade fixat det!

Jag är sur idag. Argh. Fint väder är det också, men min bikini är inte ens hemma så vad spelar det för roll då, aaahjuuusteeee! (<--jag tycker om att det är fint väder egentligen, det kändes bara bra att låtsas som att jag inte gör det. Just idag.)

Näää, jag ska fortsätta lyssna på säkert! och tycka synd om mig själv! Hare fint, hej!

Hjärtat, ryggen, nacken böjd
Näven som har slagit mig i pannan
Hälen som är av akillessorten
Huvudvärken tillhör någon annan nu
Inget jag vill ha igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0