Å du äckliga dag, må du brinna i helvetet

Vad fan är det här? Trodde det var tisdag idag, inte måndag? För måndagar brukar suga MINDRE än den här dagen. Fyfan.

En något rough start på dagen och sen vart resten åt helvete med.
Jag har blivit genomspolad av det förbannade regner inte bara en, utan TVÅ gånger idag!
Satte mig snällt och lugnt bredvid Emma på bussen hem, och tro faaaaaaaaan att det regnar i bussen!? VART I HELVETE KOM VATTNET IFRÅN?! usch.

Kom hem till min fina mamma som satte mig bredvid lillbrodern och hans läxor i utbyte mot mat.
Fick duga som deal idag..mat är det enda som är bra idag..mhmm, mat♥

Och varför är alla sura på mig idag? Idag är det bara jag som har rätt att vara sur på alla andra. Emma godkände det. Så nu är det så!

Avslutar detta meningslösa inlägg med att säga att Anna Hummerhielm är busig.

God natt, nu blir det desperate housewifes och cöla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0