With just one question left to be answered

Gått upp alldeles för tidigt två dagar i rad nu. Uuuuschhhh.
Idag ringde klockan 07:00. Fy.För.Fan.
Men för att hinna med äckelbussen klockan åtta var det fullt nödvändigt!
.
Tog mig ut till Igelstorp, blev en helkass film, sömn, mer film, frukost, sömn osååå!
Vid halv tre fick jag snällt traska bort till bussen, hähä jag är glad att jag slipper jobba.
.
kikade runt i stan en snabbis innan jag mötte upp dvärgen och hennes määään.
Jag accepterar Amanda, he's a keeper! Kööbaaah haha.
Hälsade på sjuklinn en sväng också! Och träffade även på en Bengan på språng!
.
Nu vill jag bara att det ska bli helg, festligheter med Lisa står på schemat!
Nänänänä nu ska jag göra något värt, eller nej det ska jag förmodligen inte, blir väl förmodligen sjukligt ovärt!
Heeej!


Kommentarer
Postat av: amanda. a

Tacksamt att du godkänt, mamma Tunér har också godkänt så nu är läget luuuuuuuuugnt!

2011-07-06 @ 22:35:44 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0