Why should I conquer the world

Hejhej hemskt mycket hej!
Satt ute och drack kaffe med far min igår och ämnet övningsskörning kom upp, varför har jag inte gått kursen än? vavavvva? Bra fråga! Får nog ta tag i det där snart!
Tog senare en lååång promenad med Johanna och Hampus, då pratade vi inte om bilkörning.
.
Jag och Johanna gick upp halv tio i morse, vilket är väldigt tidigt för att vara oss. Bra jobbat flickor! Tack.
Drog runt på Elins esplanad nån timma utan vidare framgång för min del, sen ner på stan!
Köpte mig:
* Manikyrmallar + nagelstickers = tjusiga naglar nu, ser ut som en treåring varit i farten!
* Solglasögon = Mina gick ju då olyckligtvis sönder när jag agerade hjälte på kullen!
* blommiga shorts = dom är fula och sköna, sen visar man nästan rumpan i dom, så det var ju ett måste! (dom kosta 50 kr och dom var sköna så..what the heck?)
Sen käkade vi lunch på baguetten också, provade något annat ur utbudet än en baguett och gaaaash varför har jag aldrig gjort det förut? Fortfarande mätt och nöjd.
.
När johanna åkt hem vid halv fem hämtade pappa upp mig och så åkte vi till esplanaden igen för att leta kläder till honom! Var en..spännande upplevelse. Men nu är han två shorts och en t-shirt rikare!
.
Nä! Nu ska jag lägga mig i soffan och gotta mig vid tanken på att det är fredag i morgon och att jag har bränt 300 spänn på onödig skit! Kunde ju varit värre liksom.
Hej!
Haha tog den med min mobilkamera för ett bra tag sen när jag var ute och gick, den påminner mig om "skriet" fast utan..skriet..och typ..allt annat men..ah!

Kommentarer
Postat av: mändi

wtf? bondat med far din? :D

2011-07-09 @ 22:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0