Wall of text

Var hemma i några timmar innan Emma ville ha med mig på traktorrace ihop med willeponken m.fl.! Var en alldeles för lerig upplevelse för att göras om, men kul hade vi ett tag i alla fall!
Senare på kvällen bakade pizza at my place.
.
Igår gick jag först på klädjakt med Lisa ett par timmar innan vi mötte upp amanda och Linn för en fika på pims!
Satt fint efter alldeles för lång isolering på kusten!
Tog sedan bussen ut till Väring för att träffa Hedvig! Satt hemma hos henne till tolv och åt, skrattade åt solo-tidningar och pratade ! Sedan tog vi den lilla promenaden till Ulvåker, laga nattamat och slagga där sen!
Du är bra.
.
Nu sitter jag hemma hos Linn och ska alldeles strax göra mig i ordning inför kvällen! Vi ska dra till Lisa för att fira hennes 18-års dag! Eftersom hon är krog-myndig så blir det tidig hemgång för somliga, men jag tror på en trevlig kväll ändå!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0