See how I'll leave, with every piece of you, don't underestimate the things that I will do.

Är det jag som har tråkigt eller? ja det är nog så!
Sov till halv två, hihi. Åt en isglass till frukost för att sen få veta att det var ät-förbud fram tills klockan sex..!? Hade ätit en något grövre frulle då vill jag lova! Fyfan.
.
Gästerna anlände så fint prick klockan 18:00 i alla fall! Blev väldigt snabbt mätt nöjd och belåten och allt det där!
Grattis Anders, 46 år, ingen ålder att leka med!..förmodligen för internt för att funka.
Det var ett par trevliga timmar på altanen med syskon och halvsyskon osv osv osv osv!
.
I morgon ska jag ut. Ut här ifrån! Bort bort bort bort!
Ska träffa Lisa och Brian och ännu mer folk! Vilka det blir får vi väl se!
Gillar inte ulvåker.
.
Nu ska jag äta yoghurt och kolla på film, för vi har inga chips och inget godis!
God natt!
Oh no here comes that sick bitch again
so put your guard up because she wants a sick man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0