Mm, det här är värt att dö för, Jag tror mitt hjärta blöder

Vet fortfarande inte vad jag lider av. Får förhoppningsvis ett hummmmm om det om två veckor då jag har en tid med den söta barnmorskan. Henne gillar jag! Tanten jag snacka med idag var ingen höjdare.
.
Tog en fika på stan med Hedvig, fyfaaaan vad mätt! Vår alldeles egna skalliga lilla dvärg Johannes sällskapade med oss ena stund innan han drog vidare! Kikade lite ostadigt på väskor och parfymer utan framgång, mötte även Malin en sväng och tjöta liteeee!
.
Hemma hos mig gjorde jag köttfärssås för första gången i hela mitt liv...det märktes, hähä
Efter att ha tjockat i oss mat framför något tjockisprogram kändes det som en bra idé att gå till väring! Vi stannade vid bron och satte oss där. Vi satt där i vad som i alla fall kändes som timmar och prata om allt och inget och lyssnade på våran Lars winnerbäck. Tills kylan, myggen och mörkret kom ikapp oss. Men såna stunder tycker jag om. Då är allt enkelt!
.
Jag sprang sedan hem. Gillar inte kombinationen av älgar och mörker alltså. Ysch.
Men hem kom jag! In one piece också så att säga! Och nu sitter jag här nyduschad och funderar på att byta nummer!
Tv/film och sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0