It's your right to laugh at me and in turn, that's my opportunity to feel brave

Aaaah hej igen då.
Tänkte bara slänga upp en bild på mig tiieeep, hihihihi
-
Nej, det var ett syfte, jag ville visa min håruppsättning och sminkning jag gjorde för framtida bruk.
Jag tänkte till..tja..tex Amandas framtida bröllop eller så!
Jag bemästrade den förbannade locktången..nu syns det ju dock inte hur det ser ut i bak.
Men jag nailade det. Ha.
Kameran dog innan jag han fota mitt mästerverk, och sminkningen syns ju inte direkt heller.
Men...ah jag är cool!
Nu ska jag gå ner till toaletterna i spöregnet, wish me luck!
Att jag ser ut som en fisk behöver ingen kommentera, det vet jag redan.
hähä

Kommentarer
Postat av: amanda a.

snygg fisk!

2011-07-15 @ 21:33:45 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0