It's like a multicoloured snapshot stuck in my brain

Det regnar. Massaaaa. Usch.
.
Har kollat på tv, suttit vid datorn, kollat på tv, spelat kort, kollat på tv, läst, kollat på tv osv..varva detta med att ständigt äta på något och ni har min dag  framför er! Ruuuuligt.
- Fick en liten paus från all misär och åkte in till stan för att handla. samt införskaffa mig ett par trosor så jag hade något att byta med..hur gör folk i lysekil som inga underkläder har? Fanns ju ingenstans, eller jo! Ett par på coop för 79.90 ! Vem.vill.köpa.ett.par.för.80.spänn...?!
Vi tyckte vi var jättesmarta som struntade i det. för "det finns ju massa affärer som säljer nere vid hamnen" Jo tjena, fick slänga ut 90 spänn på ett par istället eftersom det bara fanns Björn Borg..90 spänn...nämnde jag att dom var på rea? Insane.
.
Har nu på kvällen spelat kort med mor min och tjötat lite. Det var givande, hon är klok den tanta!
.
Ne, ska väl lägga mig och lyssna på smattret på husvagnstaket och rabla mantran så som "på lördag på lördag på lördag på lördag" <-- på lördag ska solen komma fram igen!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0